Polityka zwrotów

Jeżeli z jakiegoś powodu chcesz zrezygnować z zamówienia, możesz przesłać mi zgłoszenie na adres mailowy: kontakt@yulien.pl. Czas na zgłoszenie zwrotu masz przez 14 dni od dnia odbioru zamówienia od przewoźnika.

Nie musisz podawać powodu rezygnacji, jednak jestem otwarta na wszelkie informacje, dzięki którym będę mogła w przyszłości ulepszyć swoje produkty oraz obsługę klientów.

Po przesłaniu maila z informacją o rezygnacji odeślij towar na adres firmy. Czas na przesłanie paczki wynosi 14 dni od dnia zgłoszenia chęci zwrotu.

Zwrotu płatności dokonam niezwłocznie, nie później niż 14 dni od momentu, w którym otrzymam zwrócony towar, używając takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient zgodził się na inne rozwiązanie.

Nie ma ustawowego obowiązku przyjmowania zwrotu produktów personalizowanych, wykonanych na zamówienie, ale przypadki takie mogę rozpatrywać indywidualnie.

Pamiętaj, że ponosisz odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru, jeśli powróci do mnie uszkodzony bądź niekompletny. Przysługuje mi wtedy prawo dokonania potrącenia swojej wierzytelności wobec Kupującego (zgodnie z art. 498 k.c. i następne).

Reklamacje

Jeżeli otrzymany przez Ciebie towar posiada jakiekolwiek wady, skontaktuj się ze mną mailowo, w wiadomości podając informacje na temat produktu oraz na jaką rekompensatę liczysz (naprawa, zwrot środków, obniżenie ceny), co pozwoli mi na łatwiejsze i szybsze rozpatrzenie reklamacji.

Skontaktuję się z Tobą w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania reklamacji i poinformuję Cie mailowo o decyzji.

Jeżeli przedmiot został uszkodzony przez dostawcę, pomocny będzie protokół szkody sporządzony w obecności kuriera.